Counter Strike
My take on the things and events in the world.

Duniya Mein Hoon Duniya Ka Talabgar Nahi Hoon

Labels:
My shyarana mood continues and so does my musings on the concept of life. I should be able to finish and share my new ghazal on the same topic very soon. In the meanwhile, I came across this beautiful ghazal by Seemaab Akbarabadi that I thought was worth sharing:
Duniya mein hoon duniya ka talabgar nahi hoon
Bazaar se guzra hoon kharidar nahi hoon

Zinda hoon magar zeest ki lazzat nahi baaqi
Har-chand ke hoon hosh mein hoshiyaar nahi hoon

Is khana-e-hasti se guzar jaoonga belaus
Saaya hoon faqut naqsh ba-deewar nahi hoon

Woh gul hoon khizan ne jise barbad kiya hai
Uljoon kisi daman se main woh khar nahi hoon

Talabgar - Desirous
Zeest - Life
Lazzat - Pleasure
Har-chand - Always
Khana-e-hasti - Existence
Belaus - Without gains
Faqut - Just
Naqsh ba-deewar - Carving on the wall
Khizan - Autumn
Khar - Thorn

(Main source: http://www.curlio.com/spc_showarticle.php?id=1156)
0 comments:

Followers

Recent Comments